Ok ok ok Delvis rätt iaf.

Jaja Ang VM-Finalen, så stämde väl inte allt jag skrev.
Men Spanien vann iaf, inte med 2-1 som jag sa o inte Torres, Villa o Van Bronckhorst som målskyttar.
Inte på ordinarie tid heller.
Utan Andres Iniesta i 26 övertids minuten.
Men de vann iaf. Så så mycke rätt hade jag iaf.
Tippade ju det innan VM startade tillome.

Grattis på er alla Spanjorer.

Allt medans matchen pågick tyckte jag Spanien mer o mer var värda segern.
Med tanke på Holländarnas mycket fula spel.
Det gjorde ju givetvis att Spanjoerna började spela nästan lika fult.
De som annars spelar så schysst spel.

Spanien-Vm-Mästare-2010-Sydafrika.




Viva Espania---------O.A.O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0