Äntligen efter alla dessa år.

Jaaaaa! Då har båda mina favorit landslag sen barnsben i Fussballe (Förutom Sverige såklart) gått till VM-Final. Spanien VS Holland i finalen ska bli intressant att se. Båda lagen brukar ju va lite av favoritlag när både VM o EM spelas. Men aldrig nå ända fram till final.

Men nu äntligen ska de då mötas i en VM-Final. Nervpirret som brukar bli när ngt av sina lag spelar kommer ju dock minska ngt när bägge nu spelar. Men ska bli lika inressant att följa matchen ändå. Besvikelsen blir ju inte heller så stor när det ena laget ej vinner. Är ju garanterad att ett av mina favvo lag vinner iaf.

Så det är bara att luta sig tillbaka i TV-Soffan o njuta i 90 minuter. För ngn övertid lr ngra straffar tror jag dock ej det kommer bli. För ska jag ändå tippa ett slutresultat efter ordinarie speltid så säger jag ändå 2-1 till Spanien. Tror de har de bästa nerverna och kylan när det slutligen gäller. Torres gör sitt efterlängtade mål och slutligen punkterar Villa matchen.

Men tror dock att Holland gör 1-0 målet genom van Bronckhorst efter ca 25 minuter in i första halvlek.

Spanien gör sina mål i andra i 60 och 85 minuten.

O.A.O. för nu iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0